INNHOLDSMARKEDSFØRING

Visuell innholdsproduksjon – bilde, video og infografikk

Visuell innholdsproduksjon handler om å produsere bilder, videoer, infografikk eller annet visuelt innhold til egne kanaler eller sosiale media YouTube, Instagram, Facebook og TikTok.

Scroll Down Arrow - Decoration X Webflow Template

Når sist holdt du oppmerksomheten på TV-en under hele reklamepausen?

Visuell innholdsproduksjon handler om å produsere bilder, videoer, infografikk eller annet visuelt innhold til egne kanaler eller sosiale media YouTube, Instagram, Facebook og TikTok. Visuelt innhold engasjerer – og videoinnhold engasjerer mer enn noe annet.  

I dag bruker de fleste smarttelefonen for å konsumere innhold, fortrinnsvis i sosiale media. I følge Adobe bruker 88 % flere skjermer samtidig, i snitt 2.42 skjermer samtidig. Samtidig føler over 40 % seg distrahert når de bruker flere skjermer samtidig.

Når du må konkurrere med sosiale media og Netflix om oppmerksomheten, kan du glemme tradisjonell markedsføring. Når sist holdt du oppmerksomheten på TV-en under hele reklamepausen?

Ledende selskaper over hele verden satser nå på innholdsmarkedsføring fremfor tradisjonell markedsføring, som beviselig ikke fungerer. Folk vil nemlig ikke ha reklame når de skal ta en kjøpsbeslutning. De vil ha nyttig og relevant informasjon som kan hjelpe dem å ta riktig beslutning. Alle bedrifter må derfor bli innholdsprodusenter – og visuelt innhold engasjerer mest.

Som innholdsprodusent tilbyr vi et bredt spekter av tjenester innen visuell kommunikasjon:

  • Foto (e.g. profilbilder, produktbilder ogillustrasjonsbilder)
  • Foto- og videoredigering
  • Timelapse
  • Dronebilde / video
  • Infografikk  
  • 360-bilde